羅日強弟兄

他們栽在耶和華的殿中,在我們 神的院子裡繁茂生長。

他們年老的時候仍要結果子,經常保持茂盛青翠,

好顯明耶和華是正直的;他是我的磐石,在他裡面沒有不義。

詩篇 92:13-15 (新譯本)

 當我讀聖經讀到這節經文時就想起舊約兩位屬靈前輩,摩西同迦勒,佢地到晚年仍然忠心去侍奉神耶和華,佢地一生所做所侍奉的都是豐功偉績,當然我同佢地比就係蚊比同牛比了。

 但佢地就成為我效法嘅對像,我今年已經68歲啦,我還可以為神做啲咩呢?

 我係吾係咁就渡過我晚年餘生啩?

 我除咗有姊弟妹子姪親人之外,我已經孑然一身,了無牽掛了(想知我為何會咁,可以私下約我了解,我樂意同你分享)。

 宜家教會係我家,弟兄姊妹係我家人。

 我除咗個別去服事有需要嘅弟兄姊妹同佢地家人之外,

 我還可以在教會屬靈這個家做啲咩呢(金和銀我都無,甘乃迪總統也曾講過,你想國家比到啲咩嘢你呢?定係你能為國家做到啲咩嘢呢)?

 除了在教會有時做下些少維修之外,我還可以為神為教會擺上啲咩呢?

 感謝主!我們一班弟兄姊妹經過禱告之後,神就比我地對這區長者有負擔於是我們同可榮牧師商量之後,她亦同意我們的建議,

 多謝可榮牧師比我地有機會同放心去服侍這區嘅長者,我地就成立了一個活力團契(係區Sir改嘅,同時我地有班退咗休及家庭主婦及半職熱心事奉嘅肢體參與,逢星期三3点開始,暫時長者人數從派米到如今都有十幾廿個到。

 早幾年有好多其他教會嘅肢體邀請我幫手做長者團契,但我遲遲未有應承佢地,當時還未有咁嘅負擔

 宜家我已經退咗休有七年了,今次經秀蓮姊妹嘅邀請我就應承咗,原來在活力團契比我有機會去操練同發揮,當然在過程中有好多不足同甩漏嘅地方,我個人無咩經驗。

 我地都異口同聲話好似在打木人行咁,好在長者吾介意我地一切,我地同佢地一齊,大家都好開心,我覺得大家所攞出嚟嘅係一棵真誠對人嘅心去補夠嘅不足

 還有上帝睇住我地,加能添力比我地去做!我地就樂意去做了。

 事實上,在天父的恩典裡,那怕自己的年紀和日子如何,想到還能夠關懷長者,同他們分享基督的愛,期望他們會信主,就是非常開心的事。

 將一切榮耀頌讚都歸比我地三一嘅神!